Friday, June 10, 2005

Rullimeetrid

Suvi on mõnus aeg, saab rannas käia (this option is not available right now, due to shitty weather), saab varvastel lasta end vabalt tunda suvekingades või plätudes (vaata eelmist sulgu) ja saab rulluiskudega sõita! Sellest viimasest tunnen ma eriti puudust külmal ajal….sest nii mõnus on sõita tuule vuhisedes mere ääres:)
Igatahes, tundub, et sel suvel on rulluisutamisest saanud “projekt”, sest ükshetk tõstis minus taas pead minu “competitive self” ja leidis, et rullimeetrid tuleb kirja panna ja siis vaadata, et palju suve jooksul kokku tuleb. Kuna mul on ka võistleja töökaaslase näol, siis ei ole see enam niisama fun, vaid tuleb ikka pingutada ka:) Ja mida minu competitive self taluda ei suuda on see, et ma olen kaotusseisus hetkel.
Eesmärk tuleb ka seada. Ma ei ole nii kõva rullihunt, et julgeks siin tuhandetest kilomeetritest rääkida, aga ma arvan et 500 võiks suve jooksul ikka ära teha!?! (Praegu on umbes 100). Ja kuna konkurents innustab, siis kutsun huvilisi üles minu projektiga ühinema!

5 comments:

Anonymous said...

meil siin tehakse siukest klubi, et .. kuu alguses annad ühe isiku kätte 500 eequ ja ütled, et mis su selle kuu treeningu eesmärk on .. ja siis, kui kuu lõpus oled oma eesmärgi täitnud, siis saad raha tagasi .. a kui ei täitnud, siis läheb see isik ja ostab endale jäätist ja kommi ja sööb sinu nähes .. motiveerib nagu vanakurat ;)

Hernes said...

heh, ma kujutan ette, kuidas kuu lõpus inimesed väsinud nägudega tööl käivad, üritades veel "plaani täita":)

Anonymous said...

raske treeningul, kerge lahingus .. kutuzov ;)

yanmaneee said...

curry 5
yeezy
calvin klein underwear
lebron 15
ralph lauren uk
christian louboutin
ralph lauren uk
jordan 11
birkin bag
jordan shoes

phestay said...

try here Dolabuy Bottega Veneta look at this site replica ysl his explanation Dolabuy YSL