Friday, June 17, 2005

one-man-show

Käisin Peep Vainu koolitusel. Minu esimene. Tema kohta võib arvata igasuguseid asju – et liiga kallid on tema koolitused, et ta teeb liiga palju teatrit jne. Aga täiesti kindlalt võib väita, et ta on siiski fenomen. Mees teeb 3 päeva “ühe-mehe-showd” ja kõik kuulavad, sest tal esiteks on, mida öelda ja teiseks, ta oskab selle info panna nii söödavasse vormi. Pisut teatrit käib ka asja juurde, siis on nauditavam. Ja tuledki koolituselt ära, tundes, et tead asjadest rohkem ning ongi ind ja soov midagi ära teha. (Peamiselt omaenese elus!)
And call me crazy, but I think he’s kind of sexy:) … in a very platonic and distant way but the whole voice+personality+humour package works…

6 comments:

Anonymous said...

n: another one... brainwashed... :)

Hernes said...

eh, i know you're jokin aga lihtalt veel selgituseks, et ÕNNEKS ma ei ole näinud tema saalikoolitusi, siis ma oleks päris kindel, oleks mul hoopis teistsugused arvamused:) aga see konkreetne oli lihtsalt väga mõnusalt asjalik ja informatiivne koolitus

Anonymous said...

n: no oorait, ma absoluutselt ei sea kahtluse alla tema koolitamise- ja müügisoskusi (kuidas ta muidu sellised massid kokku saab ja on enesest sellise brändi ehitanud), AGA ma olen kahjuks ainult saalikoolitusel käinud ja see oli hirmus - ameerika, THE CULT selline, et panen igaks juhuks kõrvad kinni, muidu imetakse mind ka sinna sisse ja võetakse kõik raha "kirikule" ära. :)

Anonymous said...

mulle meeldib .. stiil .. juttu ma polegi kuulanud, kuigi ma koolitustel olen korduvalt käinud (saalis ja mujal) .. presentatsioon on kõva .. ja see ongi see, mida tema käest õppima peaks .. juttu saab ju raamatust kaa lugeda ..

teyslee said...

find more infogo to my site this contentread this post here click siteweb

Unknown said...

à partir de cette source répliques de sacs ysl regarder ceci maintenant réplique louis vuitton sa réponse Fendi Dolabuy